A LEGGYORSABB MÁRKAKUPA

2006-ban új autó debütál a SEAT León márkakupában.
Az új León Supercopa sokkal brutálisabb elodjénél.
Sárvédoszélesítései elárulják, hogy a széria Leonból a WTCC autóval rokon versenygép született.
Az autó nemcsak kiállásra mutat sokat, technikája is különleges a márkakupás autók között.



Benzines turbómotorja a korábbi 1,8 kétliteres, a teljesítmény 251-rol 280 re no.
A szuperkupás Leonokba a SEAT DSG váltót szerel, amelynek hat fokozatát
a kormányról kapcsolhatják a pilóták, mint a Forma-1-ben.
A tuningolt turbómotor maximális nyomatéka 320 Nm.

Az autó elodjével Zengo Zoltán versenyzett ahazai gyorsasági bajnokságban és láthatjuk, hogy
SEAT-jában a fék és a futómu egészen kiemelkedo.
A fékero ismét irtózatos, a 360 mm átméroju elso tárcsákat 6 dugattyús féknyereg lassítja.
Az elso nyomtáv 129 mm-rel nagyobb a széria Leonnál, a hátsó terpesz 74 mm-rei szélesebb,
ami garancia a félelmetes kanyarsebességre.

Az esélyegyenlőség érdekében az indulók semmilyen módosítást nem végezhetnek az autókon.
Tankolásra is kizárólag a SEAT Sport munkatársai jogosultak
és a hűtőnyílásokat sem takarhatják le a kisebb légellenállásra játszó pilóták.
A SEAT sportnál gyártott és karbantartott autókat kisorsolják a nevezők között!

A DSG VÁLTÓRÓL
Visza a főoldalra